Spring til indhold

Bing Ads

Bing ads er annoncering via Bing, Yahoo og MSN og derfor vil annonceringen blive vist på de forskellige søgemaskiner. Fordelene ved Bing Ads er typisk, at du kan få en billigere klikpris for dine annoncekroner, at segmentet, der bruger Bing typisk er et mere velhavende og købedygtige, og at der er mindre konkurrence, som fører til en højere konverteringsrate. Ulempen ved Bing annoncering er, at der typisk er en lavere volume af søgninger sammenlignet med Google annoncering. Du kan tilmelde dig til Bing ads her.

become

Become har specialister, der er specialiseret i annoncering på Microsofts søgemaskine Bing. 
Med Bing Ads har du gode muligheder for at annoncere målrettet mod specifikke søgeord som din målgruppe har interesse i. Samtidig er det også muligt at målrette mod placeringer og tidspunkter. become står klar til at hjælpe dig med at komme i gang med målrettet annoncering på søgemaskinen Bing.

Læs mere her

WeMarket

WeMarket hjælper at oprette og vedligeholde Bing annoncering, samt udarbejde og eksekvere strategien for Bing annoncering. Det involverer at finde de mest relevante søgeord og optimere konverterende annoncetekster, således du opnår det størst mulige afkast for jeres investerede annoncekroner.

Læs mere her

KompetenceKanalen.dk

Bing Ads er annoncer på Microsofts søgemaskine Bing. KompetenceKanalen A/S kan hjælpe med alt fra de indledende strategiske overvejelser, selve opbygningen til den løbende vedligeholdelse og udbygning. Dette sikrer I får det størst mulige afkast af jeres Bing Ads annoncering.

Læs mere her

Obsidian

Obsidian involverer sig i hele processen omkring Bing annoncering, som gælder fra at udforme strategien for annonceringen, finde de mest attraktive søgeord, optimere konvertering, samt at vedligeholde Bing annonceringen og optimere afkastet i forhold til budgettet.

Læs mere her