E-mail marketing
E-mail marketing er en markedsføringsmetode, hvor en virksomhed sender mails ud til potentielle eller eksisterende kunder, enten med henblik på at skabe tillid og troværdighed, vedligeholde en kunderelation og opbygge loyalitet eller med henblik på at sælge produkter. E-mail marketing har for mange virksomheder været et effektivt værktøj til at sælge flere produkter. Det kræver ikke særligt meget at komme igang med E-mail marketing, men det kræver derimod en rigtig veleksekveret strategi for at få succes med e-mail marketing, eftersom de fleste (kunder) har vænnet til sælgende mails.
Obsidian
Obsidian hjælper virksomheder inden for e-mail marketing med udarbejdelse af strategien for E-mail Marketing, planlægningen af E-mail-kampagner, opsætning af nyhedsbreve, produktion indhold til nyhedsbreve, automatisk udsendelse af nyhedsbreve, overvågning og mål af mail-kampagner, samt opbygning af E-maillister.
Asento
Asento anvender i deres e-mail marketing arbejde paltforme såsom Mailchimp, Active Campaign, Hubspot og Klaviyo og tilbyder virksomheder optimering af e-mail-kampagner med henblik på at optimere open-rate og CTR. Asento står både for opsætning og optimering.
Kompetencekanalen
Kompetencekanalen hjælper virksomheder med udarbejdelse af strategien af e-mail marketing, opsætning af e-mails, automatisering af e-mails, indsamling af leads, opbygning af e-mail-lister og optimering af eksisterende kampagner.
Vestjysk Marketing
Vestjysk Marketing hjælper virksomheder med håndtering af e-mail markedsføring, rådgivning, tekstforfatning og redaktionsplaner, opsætning af nyhedsbreve, udarbejdelse af skabeloner og udsendelse, rapportering, optimering, indsamling af tilladelser.