Facebook annoncering
Facebook annoncering er de annoncer, der vises på Facebook og Instagram. Annoncerne på Facebook vises både på brugernes startside mellem andre opslag, samt i siden med andre annoncer. Derudover vises annoncerne på Instagram under videoer, feeds og i stories. Det er via Facebook annoncering typisk muligt at ramme specifikke målgrupper (køn, alder og interesser) og opnå en stor eksponering over sin målgruppe.
WEBMAN
Få vist dine ydelser/produkter til din kernemålgruppe. I samarbejde udarbejdes en strategi skræddersyet til din virksomhed. Webmans kunder får i snit 8x pengene igen.
Become
Become hjælper virksomheder med deres markedsføring via. Facebook Ads. Facebook er det absolut foretrukne og det mest benyttede sociale medie i Danmark. På Facebook holder man kontakten med venner og familie, finder underholdning og organiserer sig i grupper online, samt gruppebeskeder. Uanset om du arbejder med markedsføring ift. B2B eller B2C, så har personerne i din målgruppe næsten altid en profil på Facebook.
Obsidian
Obsidian rådgiver og hjælper danske virksomheder med Facebook Annoncering. Det gælder både virksomheder, som har en målgruppe, der er B2C eller B2B og som har brug for rådgivning til at markedsføre sig overfor nye og eksisterende målgrupper på Facebook og Facebooks netværk.
CPC
CPC tilbyder rådgivning og hjælp med udarbejdelse af strategi, eksekvering og evaluering af annoncering på Facebook og Instagram, uanset om målet er at skabe mere omsætning eller forbedre sit brand overfor sin målgruppe.