Instagram annoncering
Instagram ads er annoncering på Instagram, hvilket både gælder video-, tekst- og billedeannoncer målrettet til specifikke målgrupper. Annonceringen på Instagram adskiller sig fra andre markedsføringskanaler ved, at det sociale medie har stort fokus på det visuelle og derfor er der attraktive muligheder for at komme ud med dine budskaber via billeder og videoer. Det er typisk muligt at opnå attraktiv markedsføring på Instagrams nyhedsfeed eller i stories. Det er muligt at oprette dig til Instagram for Business her.
AWORK
LinkedIn er det mest populære B2B netværk i verden, hvorfor det de senere år har vundet stort indpas når man skulle gøre indtryk inden for netop B2B. AWORK har arbejdet med LinkedIn ads siden dets spæde start og håndterer i dag hundredvis af ads-konti på daglig basis. Hertil blev AWORK i 2021 kåret til Danmarks bedste PPC (pay per click) bureau. Det betyder, at du er i trygge hænder når du skal i gang med at annoncere på LinkedIn.
Obsidian
Obsidian opsætter og udarbejder annoncekampagner på Instagram og fastsætter strategien for annonceringen i samarbejde med din virksomhed. Annonceringen udarbejdes typisk i sammenhæng med annonceringen på Facebook, da der anvendes samme platform til annoncer til Instagram og Facebook.
Asento
Asento udarbejder en analyse af din virksomheds nuværende situation og indsamler data , der er brugbare til at bygge målgrupper for din annoncering. Herefter udarbejdes en målrettet strategi, som eksekveres ved at opsætte kampagner.
CPC
CPC skræddersyer din annoncekampagner på Instagram ud fra brugeradfærdsdata, som medfører, at markedsføringen er målrettet din målgruppe og konverteringsraten øges. CPC hjælper lige fra idéfasen til udviklingsfasen og strategifasen til den effektive eksekvering af kampagnerne.