Linkbuilding
Linkbuilding er en af de mest indflydelsesmæssige faktorer i en hjemmesides rangeringer på søgemaskiner. Konceptet med linkbuilding ud på, at hjemmesider kan linke til hinanden. For eksempelvis kan vi linke til Forsiden for Earlystage.dk (et internt link) eller til Concept Interest (et udgående link). Linkbuilding kan overordnet inddeles i tre overordnede kategorier: (1) Ekstern linkbuilding, hvor det handler om at få andre hjemmesider til at linke til sin egen hjemmeside, (2) intern linkbuilding hvor det handler om at linke mellem egne undersider på sin egen hjemmeside og (3) udgående linkbuilding, der handler om at linke til andre relevante hjemmesider, således brugerne kan finde relevante informationer på andre hjemmesider.
Concept Interest
Concept Interest byggede de første links for kunder i starten af 2001, og de har i de forgangne 20 år optimeret processen. Uanset dit kundesegment kan Concept Interest tilbyde en varieret pallette af muligheder, der er 100% tilpasset dine behov og – ikke mindst – konkurrencesituationen. Concept Interests ældste kunde får links via dem på 18. år!
Obsidian
Obsidian tilbyder relevant linkbuilding nationalt såvel som internationalt og med deres +10.000 link-muligheder, kan de hjælpe enhver type af virksomhed og i alle brancher op i søgeresultaterne på Google. Det hele starter dog med grundig snak omkring søgeord, potentiale og budget, således alle er sikker på, at SEO/Linkbuilding er den rette vej for dig at gå.
WeMarket
WeMarket har i deres arbejde med linkbuilding fokus på afklaring af mål, udarbejdelse af konkurrentanalyse, en analyse af backlinks, samt planlægning og eksekvering af den nye linkbuilding-strategi.
Bonzer
I linkbuilding sørger bonzer for at gøre det ukendt kendt – både på søgemaskinen og PR mæssigt. Med et digitalt PR approach får Bonzer gennem outreach skabt autoritære links til deres kunder, så det øger kundernes placeringer på Google.