Marketing Automation
Marketing Automation er automatisering af markedsføring og består typisk af en tidsserie af markedsføringsbudskaber baseret på, hvor den enkelte kunde i målgruppen befinder sig i kunderejsen. Marketing automation gør det muligt at sende tids- og actionbaseret e-mails ud til eksisterende og potentielle kunder. Det kan være at sende en e-mail, når en kunde har fødselsdag for at styrke kundeforholdet, automatisk sende en e-mail, når en potentiel kunde tilmelder sig et nyhedsbrev eller vil høre mere information om et produkt eller serviceydelse.
Obsidian
Obsidian hjælper og rådgiver virksomheder med marketing automation. Obsidian er platformsuafhængige og anvender alle de vigtigste Marketing Automation-systemer.
mindmill
mindmill hjælper virksomheder at bygge marketing automation heriblandt at definere de rette key performance indicators og med efterfølgende rapportering på performance med henblik på at implementere forbedringer.
Ambition
Ambition hjælper virksomheder at implementere prædiktiv modellering, machine learning og AI, udarbejdelse af strategi, kreativ udvikling, teknisk implementering, aktivering og efterfølgende tracking og optimering af marketing automation.
Leadmakers
Leadmakers skaber automatiserede flows og processer på tværs af forskellige digitale kanaloer med det formål at optimere og effektivere virksomheders markedsføring for enten at skabe mere omsætning eller en bedre kundeoplevelse.