Visuel identitet
Din virksomheds visuelle identitet består af de farve- og grafikvalg, der fremgår din hjemmeside, profiler på sociale medier, visitkorts, flyers mv. Den visuelle identitet er det indtryk, som kunden oplever af din virksomhed eller produkter, og er derfor en indflydelsesrig, underliggende faktor for din kunde i købsprocessen. Specielt inden for B2C er visuel identitet en enorm vigtig faktor, fordi den visuelle identitet vil have en stor indflydelse på om forbrugerne vælger at købe dit produkt. En visuel identitet kan for eksempel udtrykke bæredygtighed, ansvarlighed, respekt, mangfoldighed og renlighed.
Monokrom
Monokrom er virksomhed inden for service grafisk design og hjælper offentlige og private virksomheder med at forbedre og præcisere deres brands og grafiske visuelle udtryk. Monokrom udarbejder idébaseret design med identitetsskabende idéer og fortællinger.
CopenGraphics
CopenGraphics designer logodesign og visuel identitet ud fra kundens ønsker og visioner. CopenGraphics kommer ind til kernen af virksomhedens, dens værdier og budskab og designer så det sammenfatter alt dette samt passer til deres målgruppe. CopenGraphics tilbyder både enkeltstående logo design og den fulde visuelle identitet hvor CopenGraphics også designer visitkort og designmanual.
WONWON
Won Won er et bureau inde for branding og design og bistår virksomheder med at forbedre deres synlighed og vækst. Won Won hjælper virksomheder med at transformere deres visioner og strategier til branding og kommunikation.
BUREAU117
BUREAU117 hjælper virksomheder med at skabe virksomhedens kommunikative fundament fra bunden. Det involverer normalt udvikling af visuelle retningslinjer, som udtrykker virksomhedens vision, services og produkter.